Пропустити навігацію

ПРО ПРИНЦИПИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН

2705 - ПРО ПРИНЦИПИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯНГоловний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 4 (сервісного центру) Юлія Богомоленко зустрілась із представниками трудового колективу УСЗН Олександрійської міської ради. Головний акцент зустрічі ‒ це обслуговування громадян, дотримання основних принципів та спрямованість на позитивний результат для відвідувачів установ.
1f7e1 - ПРО ПРИНЦИПИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯНПредставниця головного управління під час обговорення наголосила, що комунікація Громадянин ‒ Держава ‒ Послуга мають бути максимально зрозумілі, зручні та доступні для отримувача.
261d - ПРО ПРИНЦИПИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН“Пенсійний фонд України пропонує широкий спектр послуг пенсійного та соціального спрямування і разом з тим гарантує право вибору для своїх діючих та потенційних клієнтів ‒ спосіб отримання потрібної інформації чи послуги. Послугу від ПФУ можна отримувати особисто або дистанційно”, ‒ нагадала Юлія Богомоленко.
1f7e1 - ПРО ПРИНЦИПИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯНФахівчиня сервісного центру презентувала платформу вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України ‒ сучасний спосіб надання інформації, індивідуальне здійснення постійного контролю за даними. Перевага вебпорталу ‒ дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до сервісного центру (формування запитів на попередню підготовку документів, онлайн – запис на прийом до фахівців Фонду.
261d - ПРО ПРИНЦИПИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН“Принципи обслуговування громадян ‒ доступність, зручність, індивідуальний підхід, принцип екстериторіальності1f447 - ПРО ПРИНЦИПИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН ‒ запорука якості та результативності”, ‒ зауважила фахівчиня.IMG 20240722 141015 - ПРО ПРИНЦИПИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯНIMG 20240722 141130 - ПРО ПРИНЦИПИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН
background Layer 1