Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 4 (сервісного центру) Юлія Богомоленко зустрілась із представниками трудового колективу УСЗН Олександрійської міської ради. Головний акцент зустрічі ‒ це обслуговування громадян, дотримання основних принципів та спрямованість на позитивний результат для відвідувачів установ.
Представниця головного управління під час обговорення наголосила, що комунікація Громадянин ‒ Держава ‒ Послуга мають бути максимально зрозумілі, зручні та доступні для отримувача.
“Пенсійний фонд України пропонує широкий спектр послуг пенсійного та соціального спрямування і разом з тим гарантує право вибору для своїх діючих та потенційних клієнтів ‒ спосіб отримання потрібної інформації чи послуги. Послугу від ПФУ можна отримувати особисто або дистанційно”, ‒ нагадала Юлія Богомоленко.
Фахівчиня сервісного центру презентувала платформу вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України ‒ сучасний спосіб надання інформації, індивідуальне здійснення постійного контролю за даними. Перевага вебпорталу ‒ дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до сервісного центру (формування запитів на попередню підготовку документів, онлайн – запис на прийом до фахівців Фонду.
“Принципи обслуговування громадян ‒ доступність, зручність, індивідуальний підхід, принцип екстериторіальності ‒ запорука якості та результативності”, ‒ зауважила фахівчиня.