Пропустити навігацію

ЯКІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ – ПРІОРИТЕТНЕ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ПФУ

Протягом тижня фахівці відділу обслуговування громадян № 5 (сервісного центру) здійснили прийоми громадян на віддалених робочих місцях.

Головний спеціаліст відділу Наталія Максименко завітала до смт Павлиш Онуфріївської територіальної громади, а Лілія Горяна провела прийом у приміщеннях сільських рад с. Подорожнє та с. Глинськ Великоандрусівської територіальної громади.

Всі відвідувачі отримали необхідні консультації з питань пенсійного забезпечення, подали заяви на перерахунок пенсій та для виготовлення пенсійних посвідчень.

Представники головного управління звернули увагу, що для отримання послуг Фонду не обов’язково чекати чергових прийомів, які затверджено графіками, отримати бажані послуги можна дистанційно на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

1 26 1024x689 - ЯКІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ – ПРІОРИТЕТНЕ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ПФУ2 8 - ЯКІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ – ПРІОРИТЕТНЕ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ПФУ3 2 - ЯКІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ – ПРІОРИТЕТНЕ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ПФУ4 1 - ЯКІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ – ПРІОРИТЕТНЕ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ПФУ5 1 - ЯКІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ – ПРІОРИТЕТНЕ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ПФУ

background Layer 1