Пропустити навігацію

НА ПЕРШОМУ МІСЦІ – ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ

Оновлення та впровадження нових процесів у роботу Пенсійного фонду України має на меті покращення якості надання населенню послуг, які входять до компетенції Пенсійного фонду України.

Заступник начальника управління начальник відділу методології та організації роботи з обслуговування громадян управління обслуговування громадян Лариса Прохоренко провела селекторну нараду з начальниками та заступниками начальників відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) області, під час якої поінформувала про останні зміни, які впливають на зручність та швидкість отримання бажаних послуг.

1. Шеринг документів сервіс, за допомогою якого електронні копії документів громадян (ID-картка, картка платника податків, свідоцтво про народження дитини) із застосунку “Дія” автоматично надсилаються до спеціалізованого програмного комплексу Пенсійного фонду України, відвідувачу достатньо мати відповідні документи в додатку “Дія” та активований Дія. Підпис. Використання шерингу є зручним не лише для відвідувачів, адже дозволяє не носити з собою оригінали документів, а й підвищує ефективність та швидкість роботи сервісних центрів шляхом зменшення часу на обробку та перевірку документів.

2. Донедавна для отримання довідки про виплачену житлову субсидію та / або пільгу доводилося попередньо писати відповідну заяву, очікувати виготовлення довідки і через деякий час звертатись до сервісного центру повторно для її отримання. На сьогодні реалізовано можливість формування таких довідок відразу при зверненні особи до сервісного центру, що займає не більше 5 хвилин.

1 36 1024x705 - НА ПЕРШОМУ МІСЦІ – ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ2 12 1024x707 - НА ПЕРШОМУ МІСЦІ – ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ

background Layer 1