У ЗУМ-ФОРМАТІ: ОБСЛУГОВУВАННЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ТА ВЕТЕРАНІВ
12 Вересня 2024
Якість надання фахівцями сервісних центрів послуг з обслуговування громадян є пріоритетним завданням головного управління. За участю начальника головного управління Наталії Сімонян проведено тренінг для спеціалістів сервісних центрів області. Спікерами виступили заступник начальника головного управління Олена Романченко та начальник управління обслуговування громадян Світлана Риндіна.
“Перше враження про установу та рівень надання необхідних послуг залежить від спілкування спеціаліста з клієнтом, тож обслуговування у Пенсійному фонді України має відповідати трьом важливим принципам: компетентність, комунікативність та індивідуальний підхід”, ‒ такими слова розпочала зум-зустріч Наталія Сімонян.
Олена Романченко зупинилась на законодавчій базі щодо надання послуг для військовослужбовців та ветеранів війни.
Світлана Риндіна зосередила увагу учасників на інформаційно-роз’яснювальній роботі та перевагах дистанційного обслуговування громадян через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.
“Комунікація у поєднанні з сучасними технологіями ‒ це запорука максимального результату в процесі взаємодії “громадянин-держава”, ‒ підкреслила начальник управління обслуговування громадян.