ОБІЗНАНІСТЬ ФАХІВЦІВ – ЗАПОРУКА ЯКІСНО НАДАНИХ ПОСЛУГ
18 Вересня 2024
Під час консультування відвідувачів можуть виникнути запитання різного характеру, тож фахівці управління обслуговування громадян мають бути обізнані з різних питань, які входять до компетенції Пенсійного фонду України.
Цього разу спеціалісти ознайомились із нюансами роботи управління з питань виплат та фінансово-економічного управління.
Начальник управління з питань виплат Наталія Копач детально поінформувала про особливості здійснення виплат на поховання та недоотриманих пенсій, нагадавши про обов’язковий перелік документів та коректне заповнення банківських реквізитів отримувачів.
Наступним блоком навчання стала детальна інформація начальника фінансово-економічного управління Сніжани Соловей щодо механізму укладення договорів про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, здійснення персоналізованих та знеособлених благодійних пожертв.
Очільниця головного управління Наталія Сімонян, підсумовуючи інформацію від керівників управлінь зауважила, що фахівці сервісних центрів – це перший етап знайомства з установою та рівнем наданої консультації або послуги, які повинні бути якісними.