Пропустити навігацію

ОБІЗНАНІСТЬ ФАХІВЦІВ – ЗАПОРУКА ЯКІСНО НАДАНИХ ПОСЛУГ

2705 - ОБІЗНАНІСТЬ ФАХІВЦІВ – ЗАПОРУКА ЯКІСНО НАДАНИХ ПОСЛУГПід час консультування відвідувачів можуть виникнути запитання різного характеру, тож фахівці управління обслуговування громадян мають бути обізнані з різних питань, які входять до компетенції Пенсійного фонду України.
1f7e1 - ОБІЗНАНІСТЬ ФАХІВЦІВ – ЗАПОРУКА ЯКІСНО НАДАНИХ ПОСЛУГЦього разу спеціалісти ознайомились із нюансами роботи управління з питань виплат та фінансово-економічного управління.
2705 - ОБІЗНАНІСТЬ ФАХІВЦІВ – ЗАПОРУКА ЯКІСНО НАДАНИХ ПОСЛУГНачальник управління з питань виплат Наталія Копач детально поінформувала про особливості здійснення виплат на поховання та недоотриманих пенсій, нагадавши про обов’язковий перелік документів та коректне заповнення банківських реквізитів отримувачів.
2705 - ОБІЗНАНІСТЬ ФАХІВЦІВ – ЗАПОРУКА ЯКІСНО НАДАНИХ ПОСЛУГНаступним блоком навчання стала детальна інформація начальника фінансово-економічного управління Сніжани Соловей щодо механізму укладення договорів про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, здійснення персоналізованих та знеособлених благодійних пожертв.
1f535 - ОБІЗНАНІСТЬ ФАХІВЦІВ – ЗАПОРУКА ЯКІСНО НАДАНИХ ПОСЛУГ1f7e1 - ОБІЗНАНІСТЬ ФАХІВЦІВ – ЗАПОРУКА ЯКІСНО НАДАНИХ ПОСЛУГОчільниця головного управління Наталія Сімонян, підсумовуючи інформацію від керівників управлінь зауважила, що фахівці сервісних центрів – це перший етап знайомства з установою та рівнем наданої консультації або послуги, які повинні бути якісними.
1 20 - ОБІЗНАНІСТЬ ФАХІВЦІВ – ЗАПОРУКА ЯКІСНО НАДАНИХ ПОСЛУГ2 7 - ОБІЗНАНІСТЬ ФАХІВЦІВ – ЗАПОРУКА ЯКІСНО НАДАНИХ ПОСЛУГ3 7 - ОБІЗНАНІСТЬ ФАХІВЦІВ – ЗАПОРУКА ЯКІСНО НАДАНИХ ПОСЛУГ
background Layer 1