ЯКІСНЕ ІНФОРМУВАННЯ ЗМЕНШУЄ КІЛЬКІСТЬ ПОВТОРНИХ ЗВЕРНЕНЬ
24 Вересня 2024
Не завжди на прийом до фахівців сервісних центрів приходять громадяни для отримання послуг Фонду. Інколи відвідувачам потрібна лише консультація: коли та куди звертатись, які документи потрібно надати для отримання бажаної послуги тощо.
Саме з метою надання відповідей на найпоширеніші запитання начальник відділу обслуговування громадян № 6 (сервісного центру) Ольга Корж зустрілась із мешканцями селища Знам’янка Друга.
Спершу учасники зустрічі обговорили питання пенсійного забезпечення. Спеціалістка надала детальну інформацію щодо вимог до страхового стажу, зазначивши, що у 2024 році необхідно мати мінімум 31 рік для виходу на пенсію у 60 років.
“Окрім відомостей із Реєстру застрахованих осіб щодо сплати страхових внесків (після 2000 року) до страхового стажу включаються періоди робіт, зазначені у паперовій трудовій книжці, відомості про навчання у вищих та середніх навчальних закладах на денній формі навчання (до 2004 року), періоди проходження військової служби та періоди знаходження у декретній відпустці тощо”, – зазначила представниця головного управління.
Крім того, спеціалістка поінформувала про можливість підтвердження періодів страхового стажу набутого за кордоном та надала інформацію щодо можливості здійснення доплати у разі виявлення “неповних” місяців страхового стажу
Насамкінець Ольга Корж відповіла на запитання щодо субсидій на опалювальний період, який розпочнеться вже у жовтні, та зазначила, що Пенсійним фондом України буде автоматично перепризначено виплату тим, хто отримував “літню” субсидію, але у разі будь-яких змін у складі сім’ї або майновому стані необхідно обов’язково звернутись до фахівців Фонду для подання нової заяви та документів.