ПРО ОФІЦІЙНУ ЗАЙНЯТІСТЬ, СПЛАТУ СТРАХОВИХ ВНЕСКІВ ТА НАКОПИЧЕННЯ СТРАХОВОГО СТАЖУ
2 Жовтня 2024
Протягом вересня спеціалісти відділу забезпечення наповнення бюджету провели широку інформаційно-роз’яснювальну роботу з найманими працівниками та фізичними особами-підприємцями області.
Головним меседжем таких зустрічей є переконання мешканців нашої області, що офіційне працевлаштування гарантує не тільки стабільний заробіток, а й соціальні гарантії щодо оплати “лікарняних” та відпусток, а також безпосередньо впливає на право стати пенсіонером та отримувати гідну пенсію.
Крім того, представники головного управління надали ґрунтовні роз’яснення щодо особливостей зарахування до страхового стажу певних періодів трудової діяльності, можливості добровільної сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, механізму здійснення доплат до мінімального страхового внеску для тих, у кого наявні “неповні” місяці страхового стажу і це вливає на рішення про призначення пенсії тощо.
З роботодавцями фахівці Фонду обговорили додержання вимог законодавства про працю та надали рекомендації щодо оформлення трудових відносин із найманими працівниками в електронній формі на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Торкнувшись теми дистанційних послуг Фонду, спеціалісти рекомендували скористатись можливістю переглянути власні відомості про набутий страховий стаж, розмір заробітної плати, яка буде врахована при призначенні пенсії, та проаналізувати сплату страхових внесків, а головне, що все це можна також зробити на вебпорталі ПФУ або навіть у мобільному застосунку “Пенсійний фонд”.