ЗМІНЮЄМО СПОСІБ ВИПЛАТИ ПЕНСІЇ (БАНКІВСЬКУ УСТАНОВУ) ДИСТАНЦІЙНО!
14 Жовтня 2024
Пенсіонер самостійно визначає не лише спосіб виплати пенсії, а й форму подання заяви про зміну виплатних реквізитів.
Подати заяву на зміну виплатних реквізитів можна через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Для цього необхідно авторизуватися на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП); натиснути на пункт “Внесення змін до пенсійної справи” в розділі “Щодо пенсійного забезпечення”; обрати “Заява про зміну способу виплати пенсії (у разі зміни способу виплати ‒ з пошти на банк або зміни банківських реквізитів)”; заповнити необхідні атрибути заяви та завантажити заздалегідь відскановані документи: паспорт заявника та реквізити банківського рахунку.
При завантаженні сканованих копій документів враховуйте вимоги до їх виготовлення:
розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
формат файлу: JPG, JPEG, PDF;
документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
скан-копії виготовляються з оригіналів документів;
скан-копія повинна бути кольорова, чітка та читабельна;
назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.
Перевірити внесені дані, сформувати заяву, підписати її за допомогою КЕП та натиснути “Відправити до ПФУ”. Інформацію про стан опрацювання заяви про зміну способу виплати пенсії можна переглянути в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення”.