ПОСТІЙНА КОМУНІКАЦІЯ – ОДИН ІЗ КРОКІВ СТАБІЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
Начальник відділу обслуговування громадян № 5 (сервісного центру) Анна Чабанюк провела робочу зустріч із представниками Управління соціального захисту населення Світловодської міської ради.
Під час зустрічі присутні обговорили питання плідної співпраці та взаємодії установ, строки опрацювання прийнятих документів та передачі їх до Пенсійного фонду України з метою вчасного призначення виплат. Одним із акцентів зустрічі було питання надання громадянам довідок про розмір субсидій / пільг для оформлення різних видів соціальних допомог.
Представниця головного управління зазначила, що донедавна для отримання довідки про виплачену житлову субсидію та / або пільгу особі доводилося попередньо писати відповідну заяву, а потім очікувати виготовлення необхідної довідки та звертатися повторно до сервісного центру для її отримання.
“Наразі Пенсійним фондом України реалізовано можливість формування довідок про розмір отриманої житлової субсидії / пільги відразу при зверненні особи до сервісного центру, а її видача займає не більше 5 хвилин”, – зауважила Анна Чабанюк.
Принагідно фахівчиня Фонду нагадала про сучасний електронний сервіс – вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, який дає можливість відстежувати свій страховий стаж та розмір заробітної плати, дистанційно отримувати послуги різним категоріям громадян без особистого звернення, а сформовані довідки мають таку саму форму, як і довідки, сформовані у сервісному центрі, а їх достовірність підтверджується QR-кодом.