Пропустити навігацію

ОНЛАЙН-ПОСЛУГИ ‒ ЗРОБІТЬ ПЕРШИЙ КРОК У МАЙБУТНЄ

1f535 - ОНЛАЙН-ПОСЛУГИ ‒ ЗРОБІТЬ ПЕРШИЙ КРОК У МАЙБУТНЄЗаступник начальника відділу обслуговування громадян № 2 (сервісного центру) Ольга Сіндяшкіна провела зустріч зі студентами одного з навчальних закладів області для популяризації онлайн-послуг від Пенсійного фонду України та набуття молоддю потрібних навичок та вмінь. “Навчимо користуватися дистанційними послугами!” ‒ гасло і водночас мета цієї зустрічі.
1f7e1 - ОНЛАЙН-ПОСЛУГИ ‒ ЗРОБІТЬ ПЕРШИЙ КРОК У МАЙБУТНЄФахівчиня головного управління нагадала учасникам зустрічі основні норми чинного пенсійного та соціального законодавства.
2705 - ОНЛАЙН-ПОСЛУГИ ‒ ЗРОБІТЬ ПЕРШИЙ КРОК У МАЙБУТНЄКрім того, фахівчиня Фонду зауважила, що вже зі студентських років необхідно думати про майбутнє, оскільки офіційне працевлаштування ‒ це стабільна заробітна плата, соціальна захищеність, безпечні умови праці, гарантія зарахування страхового стажу для гідного пенсійного забезпечення.
1f4a1 - ОНЛАЙН-ПОСЛУГИ ‒ ЗРОБІТЬ ПЕРШИЙ КРОК У МАЙБУТНЄ“Натомість неофіційне працевлаштування має в собі ризики: відсутність соціальних виплат, відсутність інструментів соціального захисту від незаконного звільнення, невиплати заробітної плати, несплата страхових внесків, що унеможливлює набуття страхового стажу для призначення пенсії надалі”, ‒ застерегла Ольга Сіндяшкіна.
261d - ОНЛАЙН-ПОСЛУГИ ‒ ЗРОБІТЬ ПЕРШИЙ КРОК У МАЙБУТНЄТа зосередившись на практичній частині заходу заступниця начальника відділу допомогла студентам авторизуватись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України та ознайомитись з функціоналом платформи.
1 22 - ОНЛАЙН-ПОСЛУГИ ‒ ЗРОБІТЬ ПЕРШИЙ КРОК У МАЙБУТНЄ
background Layer 1