Начальник відділу обслуговування громадян № 9 (сервісного центру) Ольга Курінська зустрілась з фахівцями Долинського управління газового господарства. Під час зустрічі обговорили ряд тем пенсійного та соціального забезпечення, зокрема дотримання термінів призначення житлової субсидії та пільг.
Фахівчиня головного управління нагадала учасникам заходу про умови виходу на пенсію у 2024 році ‒ актуальна інформація для працівників передпенсійного віку. Відповідаючи на питання фахівця кадрової служби, Ольга Курінська надала методичну та практичну допомогу щодо оцифрування паперових трудових книжок.
“Безпаперові технології ‒ спосіб захистити оригінали документів від механічних пошкоджень або втрати,” ‒ підкреслила у розмові очільниця сервісного центру.
Оскільки підприємство є надавачем послуг, обговорили найпоширеніші питання щодо призначення / перерахунків житлових субсидій на опалювальний період, який на старті.
“Надавачі житлово-комунальних послуг на запит Пенсійного фонду України у 5-денний термін повинні надавати необхідну для призначення житлової субсидії інформацію. Адже це один з факторів, від дотримання якого залежить призначення житлової субсидії”, ‒ наголосила Ольга Курінська.