Кому, як не працівникам банківських установ, знати про зручність використання дистанційних сервісів. Більшість їхніх клієнтів використовують мобільтні додатки банків для контролю власних коштів, але не варто забувати, що контроль свого страхового стажу також має посідати не останнє місце.
Саме про можливості вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України та мобільного застосунку “Пенсійний фонд” детально поінформувала головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 4 (сервісного центру) Юлія Богомоленко на зустрічі з представниками трудового колективу АТ КБ “Приватбанк” у м. Олександрія.
“Навіщо контролювати свої доходи та витрати? Для того, щоб розуміти, чи потрібно економити, чи навпаки, впевнитись, що є кошти на нову покупку. Те ж саме і зі страховим стажем. Кожен громадянин повинен знати, розуміти і контролювати наявний страховий стаж, адже він є однією з головних умов для призначення різних видів пенсій”, – акцентувала увагу фахівчиня Фонду.
Крім того, спеціалістка на власному прикладі продемонструвала, як за допомогою е-сервісів Фонду перевіряти факт сплати страхових внесків роботодавцем та суму, з якої вони перераховуються
Представниця головного управління надала роз’яснення щодо отримання послуг, які раніше вимагали особистого звернення, також через Особистий кабінет: формування запитів на попередню підготовку документів, запис на прийом до фахівців Фонду, подання заяв на призначення / перерахунок пенсій, субсидій, пільг та страхових виплат тощо.
“Пенсійний фонд України, які і банківські установи, в першу чергу дбає про доступність послуг населенню, постіно працює над удосконаленням функціоналу, розширює перелік дистанційних сервісів”, – підсумувала Юлія Богомоленко.