ФАХІВЦІ ФОНДУ ОБЛАСТІ ЗАВЖДИ ВІДКРИТІ ДО СПІЛКУВАННЯ З НАСЕЛЕННЯМ
13 Листопада 2024
Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 3 (сервісного центру) Катерина Дибенко зустрілась із мешканцями Великосеверинівської ОТГ з метою надання роз’яснень стосовно змін, які відбуваются у пенсійному та соціальному забезпеченні.
Фахівчиня нагадала перелік осіб, яким обов’язково необхідно звернутись із новими заявами про призначення субсидії на опалювальний період, та перелік документів, які необхідно надати при зверненні за їх призначенням / перерахунком.
Особливо активно учасники зустрічі обговорили можливість отримати додаткову підтримку на придбання твердого палива в опалювальному сезоні.
Звісно, як і будь-яка інша зустріч, спілкування не обійшлось без питань щодо призначення різних видів пенсій, переліку документів, які необхідно надати при зверненні за призначенням пенсії та необхідної кількості страхового стажу.
“Варто зауважити, що із розвитком сучасних технологій та в умовах сьогодення найзручнішим способом комунікації є вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. Строки опрацювання дистанційних звернень за послугами Фонду нічим не відрізняються від особистого способу звернення. Найголовнішим є те, що вам не потрібно підлаштовуватись під графік роботи сервісних центрів, вебпортал ПФУ функціонує у режимі 24/7”, – зазначила представниця головного управління.