Пропустити навігацію

У ЗНАМʼЯНСЬКОМУ ЦНАПІ ОБГОВОРИЛИ ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОПРАЦЮВАННЯ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

1f7e1 - У ЗНАМʼЯНСЬКОМУ ЦНАПІ ОБГОВОРИЛИ ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОПРАЦЮВАННЯ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯННачальник відділу обслуговування громадян № 6 (сервісного центру) Ольга Корж зустрілась із фахівцями центру надання адміністративних послуг Знам’янської міської ради в селищі Знам’янка Друга.
1f535 - У ЗНАМʼЯНСЬКОМУ ЦНАПІ ОБГОВОРИЛИ ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОПРАЦЮВАННЯ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯНПід час зустрічі колеги обговорили та напрацювали практичні рекомендації для реєстрації та опрацювання звернень за призначенням житлових субсидій та пільг.
2705 - У ЗНАМʼЯНСЬКОМУ ЦНАПІ ОБГОВОРИЛИ ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОПРАЦЮВАННЯ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯНФахівці звернули увагу на такі важливі моменти: коректність заповнення особистих даних заявників та членів їх родини, особових рахунків для оплати комунальних послуг у програмному комплексі “Соціальна громада”, відповідність даних електронного звернення та паперових заяв / декларацій та переліку обов’язкових документів, які додаються до звернення.
1f539 - У ЗНАМʼЯНСЬКОМУ ЦНАПІ ОБГОВОРИЛИ ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОПРАЦЮВАННЯ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯНПредставниця Фонду насамкінець зустрічі нагадала присутнім про можливості вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України, зокрема подання електронного звернення до ПФУ на призначення пенсії / пільги або житлової субсидії.
1 22 - У ЗНАМʼЯНСЬКОМУ ЦНАПІ ОБГОВОРИЛИ ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОПРАЦЮВАННЯ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
 
background Layer 1