Регулярні зустрічі фахівців головного управління з населенням сприяють підвищенню рівня правової обізнаності громадян у сфері соціального та пенсійного забезпечення. Відкритий діалог формує позитивну комунікацію між громадянами та державним управлінням. Саме тому головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 8 (сервісного центру) Наталія Басюк провела інформаційну зустріч з новомиргородцями.
Містяни поінформовані про екстериторіальний принцип роботи органів Пенсійного фонду України. А саме, заяву для призначення / перерахунку пенсії, житлової субсидії / пільги, можна подати до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України ‒ для консультації та довідки теж можна отримати незалежно від місця проживання чи перебування особи.
“Водночас маєте змогу користуватись вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України для отримання ряду послуг в онлайн-форматі: подання заяви, отримання довідки з QR-кодом, контролювання сплати страхових внесків, здійснених роботодавцем тощо”, ‒ нагадала Наталія Басюк.