ДОДАТКОВА ПІДТРИМКА НА ПРИДБАННЯ ТВЕРДОГО ПАЛИВА: КОМУ ВИПЛАЧУЄТЬСЯ ТА ЯК ОТРИМАТИ
Для підопічних Комунальної установи “Центр соціальних послуг” Новоукраїнської міської ради начальник відділу обслуговування громадян № 7 (сервісного центру) Ольга Власова та головний спеціаліст Валентина Сушко провели інформаційний захід, під час якого розглянули основні правила подання заяв на призначення субсидій.
Фахівчині Фонду нагадали, що для отримання субсидії з початку опалювального періоду необхідно було встигнути подати документи до 01 грудня 2024 року. У разі подання заяви та декларації після 01 грудня субсидія буде призначена з дати звернення.
Також представниці головного управління звернули увагу на правила заповнення декларацій про доходи, зосередившись на розділі декларації про майновий стан.
Крім того, спеціалістки детально роз’яснили умови отримання населенням додаткової підтримки на придбання твердого пічного побутового палива в опалювальний сезон.
“Відповідно до ухваленої Урядом постанови від 15.10.2024 № 1169 “Про надання додаткової підтримки населенню”, кошти виплачуються за рахунок партнерів та державного бюджету. Якщо особі у 2024 році призначено житлову субсидію / пільгу та особою надано згоду на збір, передання та оброблення персональних даних, то повторно звертатись до Пенсійного фону України не потрібно. Ті, хто раніше не отримував субсидію / пільгу, можуть звернутись із відповідною заявою до Фонду зручним для них способом: особисто до сервісних центрів ПФУ, ЦНАПи, уповноважених посадових осіб виконавчих органів сільських, селищних та міських рад, або дистанційно через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний застосунок “Пенсійний фонд” або надіславши лист на адресу головного управління”, – пояснила Ольга Власова.