ПРО Е-СЕРВІСИ, ЯКІ НАЙБІЛЬШ ПОПУЛЯРНІ СЕРЕД КОРИСТУВАЧІВ ВЕБПОРТАЛУ
26 Грудня 2024
Заступник начальника відділу обслуговування громадян № 6 (сервісного центру) Валентина Лепіть зустрілась з мешканцями Олександрівської селищної ради Кропивницького району та нагадала отримувачам житлової субсидії про необхідність повідомляти органи Пенсійного фонду України про зміни, які впливають на право її отримання
Поряд з цим Валентина Лепіть провела нерепрезентативне опитування про користування е-сервісами від ПФУ серед відвідувачів сервісного центру та учасників зустрічі з населенням. Мета дослідження: з’ясувати кількість користувачів дистанційними послугами та визначити сервіси, які користуються популярністю серед користувачів.
За результатами опитування з’ясувалось, що кожен учасник опитування хоча б один раз користувався е-послугою, лідерство займають ‒ довідка про доходи ОК-5 / ОК-7 та призначення житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг. Це пояснюється тим, що послуги, які надає Пенсійний фонд України, все частіше стосуються осіб працездатного віку. На запитання: “Чому ви обираєте дистанційну форму взаємодії з ПФУ?”, відповідь максимально прагматична: ‒ “Зручно та швидко!”
“Пенсіонери 65+” теж все частіше обирають отримання першої інформації про стан пенсійної виплати дистанційно ‒ через е-сервіс “Електронна пенсійна справа” (розмір виплати, результат перерахунку тощо), а потім за потреби звернутись до фахівців Головного управління для більш детального пояснення.