Пропустити навігацію

ІНФОРМУЄМО МЕШКАНЦІВ ОБЛАСТІ ПРО ДОСТУПНІСТЬ ДИСТАНЦІЙНИХ ПОСЛУГ ФОНДУ

2705 - ІНФОРМУЄМО МЕШКАНЦІВ ОБЛАСТІ ПРО ДОСТУПНІСТЬ ДИСТАНЦІЙНИХ ПОСЛУГ ФОНДУДнями головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 3 (сервісного центру) Катерина Дибенко зустрілась із мешканцями Кетрисанівської громади.
Приводом для зустрічі стало поширення серед населення інформації щодо переліку послуг, які входять до компетенції Пенсійного фонду України, та альтернативний спосіб їх отримання – за допомогою мобільних пристроїв.
1f535 - ІНФОРМУЄМО МЕШКАНЦІВ ОБЛАСТІ ПРО ДОСТУПНІСТЬ ДИСТАНЦІЙНИХ ПОСЛУГ ФОНДУСпеціалістка надала інформаційні буклети з покроковими інструкціями щодо авторизації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України та через мобільний застосунок “Пенсійний фонд”.
2705 - ІНФОРМУЄМО МЕШКАНЦІВ ОБЛАСТІ ПРО ДОСТУПНІСТЬ ДИСТАНЦІЙНИХ ПОСЛУГ ФОНДУФахівчиня зазначила, що окрім подання заяв та документів на отримання пенсій, субсидій, пільг та страхових виплат авторизований користувач у режимі 24/7 може контролювати накопичення страхового стажу та вчасну сплату роботодавцем страхових внесків.
1f535 - ІНФОРМУЄМО МЕШКАНЦІВ ОБЛАСТІ ПРО ДОСТУПНІСТЬ ДИСТАНЦІЙНИХ ПОСЛУГ ФОНДУ1f7e1 - ІНФОРМУЄМО МЕШКАНЦІВ ОБЛАСТІ ПРО ДОСТУПНІСТЬ ДИСТАНЦІЙНИХ ПОСЛУГ ФОНДУНаприкінці зустрічі Катерина Дибенко зауважила, що у разі звернення за призначенням субсидій та пільг особа може використовувати портал Дія, надсилати необхідні документи до Пенсійного фонду України поштою, звертатись до уповноважених осіб територіальних громад та ЦНАПів.
1 7 - ІНФОРМУЄМО МЕШКАНЦІВ ОБЛАСТІ ПРО ДОСТУПНІСТЬ ДИСТАНЦІЙНИХ ПОСЛУГ ФОНДУ
background Layer 1