Задля забезпечення населення повною інформацією про можливість комфортного обслуговування у дистанційному режимі представники Головного управління проводять інфозустрічі з метою популяризації сервісів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України та мобільного застосунку “Пенсійний фонд”.
Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 4 (сервісного центру) Юлія Богомоленко зустрілась із трудовим колективом АТ “Укргазбанк” у м. Олександрія.
Обговоривши умови призначення пенсій за віком у 2025 році та у подальшому, фахівчиня зазначила, що контролювати процес накопичення страхового стажу дуже просто, достатньо авторизуватись в системі за допомогою КЕПу, Дія.Підпису, системи ID.GOV.UA або за логіном та паролем.
Спеціалістка сервісного центру також надала покрокові інструкції щодо отримання довідок ОК-5 / ОК-7, які містять дані про страховий стаж особи, розмір заробітної плати та сплати страхових внесків.
“Перевагою вебпорталу ПФУ є, зокрема, можливість дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення: формування запитів на попередню підготовку документів, подання звернень, запис на прийом до фахівців Фонду, можливість заповнення заяв на призначення / перерахунок різних видів пенсій, а також субсидій та пільг”, – поінформувала Юлія Богомоленко.
Відповідаючи на запитання присутніх щодо оцифрування трудових книжок учасники зустрічі обговорили перелік документів, які можуть підтвердити страховий стаж особи, та отримали покроковий алгоритм їх завантаження через особистий кабінет.