Про умови призначення пенсії у 2025 році поінформувала головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 1 (сервісного центру) Олена Міхальцова під час зустрічі з трудовим колективом Департаменту житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу.
Фахівчиня нагадала умови призначення пенсії за віком, надала перелік документів, необхідних для її призначення, та ознайомила з можливістю їх подання за допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України.
“Через даний ресурс кожен може самостійно подавати заяви на призначення / перерахунок пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат, а також у подальшому відстежувати процес їх опрацювання. Доступ до особистого кабінету доступний 24/7, тож скористатись можна в будь-який зручний для вас час”, – зазначила представниця Головного управління.
Олена Міхальцова також надала покрокові інструкції щодо способів авторизації та отримання різних послуг на вебпорталі ПФУ, зазначивши, що увійти до особистого кабінету можна за допомогою Дія.Підпис, кваліфікованого електронного підпису (КЕП), засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, у т. ч. із використанням технології Bank ID.