ВІДБУЛИСЬ ЗМІНИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ПРАВО ОТРИМАННЯ ДЕРЖАВНОЇ ДОПОМОГИ? ПОВІДОМТЕ ПФУ!
Саме таким закликом розпочала зустріч з працівниками управління культури Долинської міської ради головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 9 (сервісного центру) Лариса Романча.
Фахівчиня Головного управління нагадала про обставини, які можуть впливати на виплату, її розмір або ж бути причиною її припинення.
Отримувачі (пільговики / субсидіанти) в разі зміни (персональних даних, наприклад, отримання нового паспорту, адреси проживання або зміни типу отримуваних послуг) мають протягом 30 календарних днів з моменту виникнення цих обставин поінформувати Пенсійний фонд України.
Зверніть увагу на такі моменти:
зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні членів домогосподарства, їх соціального статусу, зміни у складі сім’ї членів домогосподарства;
зміни переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання або зміни управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання співвласників багатоквартирного будинку;
перебування за кордоном особи зі складу домогосподарства або члена сім’ї особи зі складу домогосподарства сукупно більш як 60 днів;
здійснення одноразової покупки на суму понад 50 тисяч гривень, а також придбання або набуття права власності на майно, вартість якого перевищує 50 тисяч гривень;
купівля транспортного засобу (крім мопеда і причепа);
здійснення операцій з купівлі безготівкової та / або готівкової іноземної валюти, банківських металів на загальну суму, що перевищує 50 тисяч гривень (варто наголосити, що ці операції сумуються, тобто йдеться не про одноразову купівлю, а про всі операції в загальній сумі 50 тисяч гривень протягом 12 місяців);
отримання особою, якій призначено житлову субсидію, або членом її сім’ї одноразово доходу в сумі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб (крім цільової благодійної допомоги, страхових виплат на медичну та соціальну допомогу), спадщини у вигляді нерухомого майна або основної його частини, (гранту або стипендії на навчання);
відкриття депозитного банківського рахунку на загальну суму, що перевищує 100 тисяч гривень, або придбання облігацій внутрішньої державної позики на загальну суму, що перевищує 100 тисяч гривень;
настання умов, за яких втрачається право на отримання субсидії на понаднормову площу житла (призначення житлових субсидій на понаднормову площу житла переглядається у разі зміни складу осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), складу сім’ї члена домогосподарства, працевлаштування таких осіб або виникнення у них інших джерел доходів).

Тож, раджу дотримуватись трьох основних правил, які допоможуть уникнути ситуації, за якої може бути припинена виплата:
. Вчасно повідомляти органи Пенсійного фонду України про зміни / обставини, які впливають на право отримувати виплату.
Відстежувати інформацію про стан призначення та розмір житлової субсидії можна дистанційно ‒ через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, у розділі “Моя субсидія”.
. Дотримуватись інформаційної безпеки, тобто користуватись офіційною інформацією, яка стосується пенсійного та соціального забезпечення.