Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 3 (сервісного центру) Катерина Дибенко провела зустріч з мешканцями Кетрисанівської територіальної громади та розповіла про “січневі” зміни у пенсійній та соціальній сферах (збільшення страхового стажу, додаткова підтримка для внутрішньо переміщених осіб, які орендують житло, ‒ право на призначення житлової субсидії) тощо.
Окрім консультаційних послуг, фахівчиня Головного управління порекомендувала учасникам зустрічі зареєструватись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України для оперативного отримання необхідної інформації з питань, які входять до компетенції Пенсійного фонду України: від запису на прийом до фахівця Головного управління до звернення щодо призначення потрібної послуги (пенсія, субсидія, страхові виплати).
Представниця Фонду запропонувала зручний алгоритм авторизації та допомогла замовити необхідну послугу (довідка ОК-5 / ОК-7 ). Якщо немає доступу до стаціонарного комп’ютера, можна завантажити мобільний застосунок “Пенсійний фонд”.
Основні переваги дистанційного обслуговування ‒ це:
. Графік роботи 24/7 (без перерв та вихідних).
. Швидкість отримання необхідної інформації або послуги.
. Безпаперові технології ‒ сканування документів.
. Екстериторіальність.
Головний спеціаліст сервісного центру проконсультувала учасників зустрічі щодо правил заповнення заяви про призначення житлової субсидії та пільг.