Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 9 (сервісного центру) Лариса Романча зустрілася з працівниками ФОП Заїка та розповіла про можливість оновлення особистих даних у Реєстрі застрахованих осіб через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.
В особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна виправити / актуалізувати інформацію про особу (наприклад, прізвище, дату народження, адресу проживання тощо). Для цього необхідно зробити такі кроки:
Увійти в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Обрати в боковому меню розділу “Комунікації з ПФУ” пункт “Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб” (далі ‒ Анкета).
Заповнити екранну форму Анкети.
Поставити позначку в чек-боксі “Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних”.
Прикріпити скан-копію паспорта, інших документів, що підтверджують актуальні / правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові).
Підписати Анкету за допомогою КЕП: обрати файл ключа та ввести пароль. Натиснути кнопку “Підписати та відправити до ПФУ”. Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення “Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ”.
Результат обробки заяви можна переглянути в розділі “Мої звернення”. Як тільки фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу “Виконано”.
“Особисті дані особи мають бути актуалізовані та не мати помилок, які можуть у майбутньому впливати на зарахування страхового стажу та подання документів на призначення пенсії, нарахування страхових виплат, субсидії або пільги. Контролюйте та оновлюйте персональну інформацію!” ‒ закликала Лариса Романча.