
Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 4 (сервісного центру) Галина Братченко проконсультувала мешканців однієї з вулиць міста Олександрія про способи взаємодії громадян з фахівцями Пенсійного фонду України.

“Одразу наголошую, що незалежно від обраного вами способу, на якість обслуговування це не вплине. Адже найважливіше ‒ це допомогти відвідувачу у його питання”, ‒ підкреслила представниця Фонду.

Сфера обслуговування у державному секторі не стоїть на місці ПФУ пропонує відвідувачу вибір ‒ “коли та в який спосіб отримувати необхідну інформацію або послугу”. Наприклад, особисте звернення (стаціонарний прийом), коли клієн обирає “живе спілкування”, навіть у такому випадку громадянин може завчасно записатись на прийом до фахівця (послуга “онлайн – запис”) або ж бути віртуальним клієнтом ‒ через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України в особистому кабінеті.

Отримати пенсійне посвідчення, подати заяву на призначення пенсії ‒ це неповний перелік того функціоналу, який доступний у онлайн – форматі.