СПІЛЬНА МЕТА – ЯКІСНЕ НАДАННЯ ПОСЛУГ МЕШКАНЦЯМ ОБЛАСТІ

З 01 травня розпочинається прийом документів, необхідних для призначення “літньої” субсидії, тож представники Фонду проводять активну роботу щодо надання методичних та практичних рекомендацій установам-партнерам, які також працюють у даному напрямку.

Днями відбулась робоча зустріч головного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 10 (сервісного центру) Наталії Арістархової зs спеціалістами відділу соціального захисту населення Вільшанської селищної ради.
Фахівець Фонду відповіла на актуальні запитання присутніх щодо особливостей врахування доходів членів домогосподарства, нюансів розрахунку розміру субсидії на житлово-комунальні послуги.

Також представниця Головного управління звернула увагу присутніх на строки обміну інформацією щодо звернення громадян за призначеннями / перерахунками субсидій та пільг для вчасного прийняття рішення Пенсійним фондом України.

Крім того, учасники зустрічі обговорили способи звернення за призначенням житлових субсидій та пільг. Наталія Арістархова зазначила, що вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України – один із найзручніших сервісів, скористатись яким можна в режимі 24/7, до того ж автоматичні підказки допомагають зробити це особам будь-якого віку.