
У зв’язку з розширення спектру послуг, які відтепер належать до компетенції Пенсійного фонду України, представники Головного управління активізували роботу в напрямку інформування громадян щодо змін, які відбуваються.

Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 8 (сервісного центру) Ольга Шевченко зустрілась із працівниками одного з відділень АТ КБ “Приватбанк” у м. Мала Виска, адже чимало осіб отримують виплати саме через дану установу.

Спеціалістка зазначила, що наразі окрім пенсій, житлових субсидій, пільг та страхових виплат Пенсійний фонд України здійснюватиме призначення та виплати соціальних допомог


Крім того, фахівчиня сервісного центру нагадала учасникам зустрічі про функціонування вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України, який надає змогу комунікувати з Фондом онлайн – без черг та у режимі 24/7.