
Головний спеціаліст відділу ведення електронних реєстрів Олена Стеблина провела зустріч із трудовим колективом ТОВ “Норд” з метою підвищення обізнаності застрахованих осіб щодо можливостей вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України.

“Вебпортал пропонує зручний алгоритм пошуку та перегляду необхідної інформації. Наприклад, можна отримати довідку про доходи, замовити пенсійне посвідчення або внести зміни, що впливають на право отримання пенсії та інших виплат”, ‒ звернулась до учасників спеціалістка Фонду.

Під час зустрічі фахівчиню Головного управління запитали про способи подання анкети на зміну персональних даних у Реєстрі застрахованих осіб, адже ці дані можуть впливати на право отримання виплати або її розмір. Тож, Олена Стеблина ознайомила з інструкцією зміни даних у Реєстрі застрахованих осіб. Для цього необхідно:

авторизуватись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою КЕП;

у розділі “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб”;

заповнити Анкету та поставити мітку “Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних”;

додати скановані документи, що підтверджують зміну даних (паспорт громадянина України, свідоцтво про шлюб тощо);

підписати анкету КЕПом та натиснути “Відправити до ПФУ”.
Інформацію про результат опрацювання заяви можна переглянути у розділі “Мої звернення”.