
Головне управління звертається до отримувачів пенсійних виплат, житлових субсидій, пільг, страхових виплат та соціальних допомог із нагадуванням про важливість вчасного інформування надавача послуг про зміну місця проживання. Це не просто прохання, а вимога, яка впливає на ваші пенсійні виплати та можливість користуватися іншими соціальними пільгами.

Чому ця інформація важлива для ПФУ?

Ця інформація є важливою як для Пенсійного фонду України, так і для заявника з декількох причин:

вчасне нарахування належних виплат;

дотримання принципу адресності виплати (виплата йде за отримувачем);

терміни опрацювання звернення (некоректно подана інформація про місце проживання або подання одразу декількох адрес подовжує терміни опрацювання звернення або навіть припинення / відмову у призначенні виплат).

Як повідомити Пенсійний фонд України про зміну адреси?

Пенсіонер має повідомити про зміну місця реєстрації не пізніше ніж через 10 днів після того, як зміна відбулася.

Одержувачі житлової субсидії та пільг повинні повідомити Пенсійний фонд України про відповідну зміну протягом 30 календарних днів.

Це можна зробити двома основними способами:

особисто, тобто ви можете звернутися до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України;

дистанційно, тобто онлайн через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Якщо ви обираєте особисте звернення до сервісного центру, маєте надати такі документи:

паспорт громадянина України;

ідентифікаційний код;

довідка про фактичне місце проживання (якщо адреси реєстрації та фактичного місця різняться).

Якщо ж ви обираєте дистанційну комунікацію з ПФУ, то необхідно дотриматись наступного алгоритму:
авторизуватись на вебпорталі електронних послуг (наприклад, через Дія. Підпис).

У лівому боковому меню розділу “Комунікації з ПФУ” оберіть пункт “Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб” (далі ‒ Анкета).

Заповніть екранну форму Анкети.

Поставте позначку в чек-боксі “Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних”.

Прикріпіть скан-копію паспорта, інших документів, що підтверджують актуальні / правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові).

Підпишіть Анкету за допомогою КЕП: оберіть файл ключа та введіть пароль. Натисніть кнопку “Підписати та відправити до ПФУ”. Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення “Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ”.

Результат обробки заяви перегляньте в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення”. Після того, як фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу “Виконано”.