Під час прийому громадян триває робота з донесення інформації про новітні технології Пенсійного фонду України
З метою наближення пенсійних послуг до населення та донесення інформації про новітні технології Пенсійного фонду України до різних категорій громадян, пенсійниками Кіровоградщини постійно здійснюються прийоми на віддалених робочих місцях та виїзні прийоми.
Під час одного з таких прийомів на віддаленому робочому місці на території Смолінської об’єднаної територіальної громади головний спеціаліст Маловисківського відділу сервісного центру для громадян, які прийшли на прийом, провела практичні заняття щодо отримання довідок з QR-кодом, трансляцію відеороликів щодо сервісів Веб-порталу Пенсійного фонду України.
Ще одним видом інформаційно-роз’яснювальних заходів, які охоплюють різні категорії населення, є виїзні прийоми громадян на віддалених територіях району. Начальник Долинського сервісного центру Надія Циберман під час виїзного прийому громадян на території Олександрівської сільської ради детально зупинилася на проведенні перерахунків пенсій з 1 грудня 2018 року, розповіла про переваги отримання пенсії через банківські установи, ознайомила із можливостями Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України. Оскільки переважна кількість пенсіонерів, які звернулися на прийом, виявилася отримувачами пенсій через ТВБВ «Ощадбанк», Надія Циберман детально розповіла про функції електронного пенсійного посвідчення та порекомендувала звернутися до Долинського сервісного центру із відповідною заявою.