Про важливість набуття легального страхового стажу розповідають як підприємцям, так і непрацюючим громадянам
Про важливість набуття громадянами страхового стажу, необхідного для призначення пенсій, збільшення розміру мінімальної заробітної плати з 01.01.2019 року, а також про порядок та терміни здачі річної звітності за 2018 рік йшлося під час семінару для фізичних осіб-підприємців Маловисківської об’єднаної територіальної громади, який днями провели фахівці головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області.
Головний спеціаліст відділу супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів № 5 управління інформаційних систем та електронних реєстрів головного управління Любов Самойленко особливу увагу слухачів акцентувала на негативних наслідках отримання «тіньових» доходів, надала присутнім роз’яснення щодо добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування. Розповіла про отримувані сервіси на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, в тому числі про впровадження з жовтня 2018 року додаткової електронної послуги – отримання через «Кабінет страхувальника» довідок про загальний трудовий та страховий стаж найманого працівника. Представник Фонду відповіла на запитання присутніх та запропонувала звернутися з необхідними документами до Маловисківського сервісного центру для реєстрації на участь в СМС-інформуванні.
Перед мешканцями Новгородківщини питання соціальної захищеності та страхового стажу висвітила завідувач Новгородківського сервісного центру Наталія Панасюк під час зустрічі із безробітними громадянами у Новгородківській районній філії Кіровоградського обласного центру зайнятості.
Провідною темою розмови став меседж: легальна зайнятість – обов’язкова умова отримання соціальних гарантій. Учасниками зустрічі детально розглянуті питання сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, а також широкого спектру послуг, що надаються Пенсійним фондом через Веб-портал, СМС-інформування, дистанційне обслуговування тощо.