Пропустити навігацію

Сервіси Пенсійного фонду та якість пенсійного забезпечення громадян – теми обговорення на засіданні колегії головного управління Фонду в області

Забезпечення стандартів функціонування та надання послуг громадянамfoto1 kol 300x203 - Сервіси Пенсійного фонду та якість пенсійного забезпечення громадян – теми обговорення на засіданні колегії головного управління Фонду в області, своєчасне призначення, перерахунок та здійснення пенсійних виплат, а також мобілізація надходження коштів до бюджету Пенсійного фонду України та забезпечення реалізації прав застрахованих осіб – ось основні питання, що обговорювалися під час підсумкового засідання колегії при начальнику головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області за результатами роботи у 2018 році, яке відбулося 28 січня поточного року у головному управлінні.

Заступник Голови правління Пенсійного фонду України Владислав Машкін, який взяв участь у роботі колегії, під час свого виступу наголосив на пріоритетних завданнях роботи органів Фонду , а це – наповнення бюджету Фонду, робота з боржниками, покращення якості обслуговування громадян та легалізаціfoto6 kol 300x225 - Сервіси Пенсійного фонду та якість пенсійного забезпечення громадян – теми обговорення на засіданні колегії головного управління Фонду в областія зайнятості населення.

– Головне завдання усіх органів влади щодо легалізації праці – проводити роз’яснення з даного питання. Часто громадяни, звертаючись до Пенсійного фонду щодо свого страхового стажу, уже не можуть вплинути на розмір своєї майбутньої пенсії , тому що у попередні роки за них не сплачувалися страхові внески. Тому потрібно постійно і систематично говорити на тему страхового стажу, – зауважив Владислав Машкін.

Представники Кіровоградської обласної державної адміністрації, Головного управління Державної фіскальної служби та Управління Держпраці у області, яких також було запрошено для участі у роботі колегії, одностайно відмічають позитивні тенденції у роботі Пенсійного фонду України в Кіровоградській області та відмічають необхідність – кожен у своєму напрямку – активізації спільних дій, спрямованих на покращення обслуговування населення області, забезпечення фінансової спроможності державних інститутів для своєчасного і повновартісного пенсійного забезпечення та соціального захисту громадян.foto3 kol 300x225 - Сервіси Пенсійного фонду та якість пенсійного забезпечення громадян – теми обговорення на засіданні колегії головного управління Фонду в області

Начальник головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області Наталія Сімонян під час свого виступу відмітила, що основними напрямами роботи залишається якісне обслуговування громадян та забезпечення своєчасного фінансування і виплати пенсій.

У головному управлінні функціонує 23 сервісних центри, у яких 285 тис. громадян області отримали понад 302 тис. якісних та кваліфікованих послуг у сфері пенсійного страхування та забезпечення.

Близько 2,9 тис. громадян були прийняті на віддалених робочих місцях, яких на сьогоднішній день на території області створено 28: 12 віддалених робочих місць – у об’єднаних територіальних громадах та 16 – у ЦНАПах, сільських радах, установах, організаціях, на підприємствах.

Консультаційними послугами «гарячих» телефонних ліній головного управління скористалися 13,1 тис. громадянин.

Поряд з цим, одні із основних завдань для головного управління у 2019 році – це активне впровадження серед громадян СМС-інформування, популяризація дистанційних форм обслуговування, а також залучення пенсіонерів до використання банківських сервісів.

На Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України зареєстровано понад 94,2 тис. жителів області, що становить 9,8 % постійного населення, в тому числі 20,5 тис. громадян зареєстровані користувачами електронного ресурсу Фонду протягом 2018 року.

На початокfoto5 kol 300x225 - Сервіси Пенсійного фонду та якість пенсійного забезпечення громадян – теми обговорення на засіданні колегії головного управління Фонду в області цього року 57,3 % пенсіонерів Кіровоградщини отримують пенсійні виплати через уповноважені банки, і через виплатні об’єкти поштового зв’язку – 42,7 %. Серед новопризначених у 2018 році пенсій (8870) до обслуговування через банківські установи залучено 89,5 відсотків (7938 пенсіонерів).

Середній розмір пенсійної виплати за минулий рік виріс на 6,7 % і склав 2 344,59 грн. Всього у 2018 році забезпечено виплату пенсій 281,3 тис. громадян, призначено 8,9 тис. нових пенсій, перераховано за додатково наданими документами 38,9 тис. пенсій. На усі пенсійні виплати спрямовано 7 823,8 млн грн, що на 1 309,5 млн грн більше, ніж у 2017 році.

Власні надходження до бюджету Пенсійного фонду України в області, з урахуванням розмежування від ЄСВ та пfoto4 kol 300x225 - Сервіси Пенсійного фонду та якість пенсійного забезпечення громадян – теми обговорення на засіданні колегії головного управління Фонду в областілатежів, що адмініструють органи Фонду, за 2018 рік склали 3 295,7 млн грн, що 27,4 % (709,4 млн грн.) більше, ніж у 2017 році, що пов’язано зі зростанням темпів росту фонду оплати праці, розміру мінімальної заробітної плати, легалізацією заробітної плати.

Протягом 2018 року головним управлінням Пенсійного фонду в області проведено понад 4,2 тис. інформаційних, консультаційних, роз’яснювальних заходів, якими охоплено майже 32,0 тис. громадян.

 

background Layer 1