Пропустити навігацію

Про стан роботи із зверненнями громадян за перший квартал 2018 року

У першому кварталі 2018 року робота головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (далі  – головне управління) була спрямована на забезпечення конституційного права громадян на звернення та створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

 

У звітному періоді до головного управління в області надійшло 1702 звернення громадян (що менше на 17,0% порівняно зі звітним періодом минулого року – 2050).

 

Збільшилась кількість письмових звернень до 241 проти 175 (на 37,7% більше в порівнянні з першим кварталом попереднього року).

 

Це пояснюється численними зверненнями громадян щодо заходів, які вживаються Урядом для реалізації Пенсійної реформи. Актуальною тематикою у зверненнях постає питання правильності призначення та перерахунку пенсій, роз’яснення пенсійного законодавства, підвищення розміру пенсії а також  звернення пенсіонерів міністерства оборони та внутрішніх справ щодо перерахунку пенсій у зв’язку зі зміною розміру прожиткового мінімуму.

 

На особистому та виїзних прийомах в головному управлінні в області було прийнято 1086 громадян (63,8%  від загальної кількості). Особлива увага приділялась виїзним прийомам осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідам по зору та особам, яким виповнилось 80 і більше років. У звітному періоді відвідали 33 особи вказаних категорій.

 

Для жителів області залишаються актуальними питання роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства (419), перевірки призначення та перерахунків пенсій (345).

У звітному періоді дистанційно надано послуги через:

– Веб-портал Пенсійного фонду України – 97 громадянам (що в чотири рази більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року);

– власні «гарячі» телефонні лінії – 2682  громадянам;

Сервісом Урядової «гарячої» лінії скористалися 375 мешканців області, що на 145% відсотків більше відповідного періоду 2017 року.

 

На території області працюють 22 приймальні громадян головного управління у форматі «єдиного вікна». У звітному періоді 68,7 тис. громадян отримали консультації, роз’яснення від фахівців фронт-офісів Фонду в області.

 

Органами Фонду в області постійно проводиться робота щодо висвітлення власної діяльності, підвищення рівня поінформованості населення про пенсійну реформу, роз’яснення пенсійного законодавства, надання відповідей на запитання та звернення громадян, обговорення у засобах масової інформації актуальних проблем поліпшення пенсійного забезпечення населення. Налагоджено співпрацю із обласними та регіональними засобами масової інформації – друкованими виданнями, радіо та телебаченням.

 

Питання підвищення якості обслуговування громадян продовжує бути пріоритетним напрямком роботи органів Фонду в області в поточному році.

background Layer 1