Пропустити навігацію

Телефонні «гарячі» лінії – швидкий та зручний вид комунікацій у Пенсійному фонді

Начал060619 gar1 235x300 - Телефонні «гарячі» лінії – швидкий та зручний вид комунікацій у Пенсійному фондіьник головного управляння Пенсійного фонду України в Кіровоградській області Наталія Сімонян 6 червня 2019 року відповідала на запитання громадян області на «гарячій» телефонній лінії головного управління.

Під час годинного телефонного сеансу керівник обласної пенсійної установи роз’яснювала питання проведеного перерахунку пенсій з 01 березня 2019 року та пенсійного забезпечення різних категорій пенсіонерів.

Телефонні «гарячі» лінії – швидкий та зручний вид зв’язку громадян із фахівцями Пенсійного фонду, а консультації, надані першими особами пенсійної установи, входять у окр060619 gar2 300x217 - Телефонні «гарячі» лінії – швидкий та зручний вид комунікацій у Пенсійному фондіему категорію комунікацій із населенням та мають підвищений рівень довіри громадян. З початку року керівники головного управління провели 13 сеансів телефонних комунікацій на «гарячій» лінії та проконсультували 24 мешканці області. Всього по області з початку року звернулися на «гарячі» лінії сервісних центрів головного управління майже 10 тисяч мешканців Кіровоградщини, які отримали вичерпні роз’яснення на свої запитання. 

background Layer 1