Комунікація з населенням – важливий інструмент інформаційної роботи пенсійників Кіровоградщини
“Завдяки спілкуванню з населенням за межами сервісних центів ми маємо можливість не тільки поінформувати щодо змін у пенсійному законодавстві, а й дізнатись, які саме питання їх цікавлять”, – переконані фахівці головного управління.
Днями спеціалісти відділу обслуговування громадян № 11 (сервісного центру) зустрілись з мешканцями м. Гайворона. Основними питаннями, які цікавили присутніх, була інформація щодо проведених та запланованих перерахунків. Пенсійники пояснили механізм встановлення та нарахування компенсаційних виплат особам, які досягли 65-ти, 75-ти та 80-ти років, та окремо звернули увагу на перерахунки працюючим пенсіонерам.
Фахівці нагадали адресу сервісного центру в м. Гайвороні (вул. Свободи, буд. 20/10) та графік роботи (понеділок-п’ятниця, з 08.00 до 17.00).
