Надання професійних консультацій мешканцям області – запорука зменшення занепокоєння отримувачів виплат, які здійснює Пенсійний фонд України, щодо вчасності їх отримання та інших нюансів щодо впровадження механізмів опрацювання заяв та звернень громадян.
Протягом травня головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 5 (сервісного центру) Тетяна Філоненко провела прийоми громадян на віддалених робочих місцях, які розташовані в приміщеннях сільських рад с. Подорожнє та с. Глинськ Великоандрусівської територіальної громади.
Наразі нарахування субсидії на неопалювальний період є найактуальнішим питанням, адже не всі ще звикли, що Пенсійний фонд України максимально спрощує процедуру звернення за виплатами, а обмін інформацією з установами та організаціями, які оперують даними про рахунки абонентів, доведено до автоматизму.
Звісно, на прийом до представниці головного управління звертались також і з питань пенсійного забезпечення, а саме щодо перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам.
Спеціалістка запевнила, що з даного питання звертатись до Фонду з метою подання заяви не потрібно, перерахунок проводиться автоматично, а виплату за червень пенсіонери отримають з урахуванням квітня та травня.