ПЛІДНА СПІВПРАЦЯ – ЗАПОРУКА ЯКІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Заступник начальника відділу обслуговування громадян № 8 (сервісного центру) Аліна Семенцова провела зустріч у форматі “круглого столу” з керівником АТ “Ощадбанк” Мариною Грешніковою в м. Мала Виска, який наразі обслуговує “левову” частку пенсіонерів району. Учасники заходу обговорили ряд важливих питань щодо подальшої співпраці Фонду та банківської установи, зокрема, стосовно дотримання вимог Порядку виплати пенсій та грошових допомог за згодою пенсіонерів через їх поточні рахунки і необхідності постійного контролю за виплатою пенсій за довіреністю.
Та ключовою темою обговорення стала постанова Кабінету Міністрів України від 05.11.2014 № 637 “Про здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам” та необхідність пенсіонерам, які отримали статус внутрішньо переміщеної особи до 24.02.2022 та одержують пенсію в АТ “Ощадбанк”, проходити фізичну ідентифікацію.
“Одним із способів проходження ідентифікації є особисте звернення до відділення АТ “Ощадбанк”. Обов’язок періодично (кожні три або шість місяців) проходити фізичну ідентифікацію в АТ “Ощадбанк” було визначено для осіб, які до 24.02.2022 набули статусу внутрішньо переміщеної особи (ВПО), водночас, в період дії карантинних заходів (з 12.03.2020 до 01.07.2023) така ідентифікація не проводилась”, – прокоментувала керівник АТ “Ощадбанк”.
У свою чергу, фахівчиня Фонду поінформувала про інші способи ідентифікації, з якими, зокрема, можна ознайомитися.
Користуючись нагодою, представниця головного управління поінформувала про функціонування “Електронної трудової книжки”, “Пенсійного калькулятору” та інших дистанційних сервісів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України, завдяки яким можна переглянути відомості про трудову діяльність, попередньо розрахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії та подати документи, необхідні для її призначення у будь-який зручний час, не виходячи з дому.
Учасники зустрічі підтвердили, що впровадження інноваційних методів роботи з клієнтами, розширення переліку послуг та підвищення рівня обслуговування людей похилого віку залишаються ключовими аспектами у співробітництві Пенсійного фонду України та АТ “Ощадбанк”.