ЗАРАДИ НАШИХ ВІДВІДУВАЧІВ: ДОСТУПНІСТЬ, БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ, ЯКІСТЬ
Забезпечення доступності до приміщень сервісних центрів, зручності пересування окремих категорій громадян у коридорах, залах очікування та обслуговування є пріоритетним завданням головного управління.
Протягом серпня фахівцями головного управлінням здійснено відвідування низки сервісних центрів області для подальшого поліпшення стану безбар’єрності приміщень, створення умов для безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями. Зокрема під час виїздів спеціалістами були встановлені додаткові елементи доступності для людей з порушенням зору (сигнальні жовті стрічки, наліпки „Обережно! Перешкода!”), здійснено оновлення табличок „Кнопка виклику спеціаліста” та графіків роботи сервісних центрів.
Крім того, працівникам сервісних центрів надано методичну допомогу щодо якості обслуговування громадян, обговорено проблемні питання, які виникають у фахівців під час спілкування з відвідувачами, наголошено на необхідності чітко дотримуватися стандартів обслуговування, адже саме від рівня обслуговування в сервісних центрах залежить перше враження відвідувачів про якість надання послуг.