НА ПЕРШОМУ МІСЦІ – ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ
Оновлення та впровадження нових процесів у роботу Пенсійного фонду України має на меті покращення якості надання населенню послуг, які входять до компетенції Пенсійного фонду України.
Заступник начальника управління – начальник відділу методології та організації роботи з обслуговування громадян управління обслуговування громадян Лариса Прохоренко провела селекторну нараду з начальниками та заступниками начальників відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) області, під час якої поінформувала про останні зміни, які впливають на зручність та швидкість отримання бажаних послуг.
1. Шеринг документів – сервіс, за допомогою якого електронні копії документів громадян (ID-картка, картка платника податків, свідоцтво про народження дитини) із застосунку “Дія” автоматично надсилаються до спеціалізованого програмного комплексу Пенсійного фонду України, відвідувачу достатньо мати відповідні документи в додатку “Дія” та активований Дія. Підпис. Використання шерингу є зручним не лише для відвідувачів, адже дозволяє не носити з собою оригінали документів, а й підвищує ефективність та швидкість роботи сервісних центрів шляхом зменшення часу на обробку та перевірку документів.
2. Донедавна для отримання довідки про виплачену житлову субсидію та / або пільгу доводилося попередньо писати відповідну заяву, очікувати виготовлення довідки і через деякий час звертатись до сервісного центру повторно для її отримання. На сьогодні реалізовано можливість формування таких довідок відразу при зверненні особи до сервісного центру, що займає не більше 5 хвилин.