ТРИВАЄ МЕТОДИЧНА ТА ПРАКТИЧНА ПІДТРИМКА ДЛЯ ФАХІВЦІВ FRONT-ОФІСІВ
У жовтні заступник начальника відділу методології та організації роботи з обслуговування громадян Вікторія Слободяник продовжила серію виїздів до сервісних центрів з метою надання методичних роз’яснень та практичних порад для якісного та оперативного надання послуг, які входять до компетенції Пенсійного фонду України.
Під час відвідування сервісних центрів, які розташовані у містах Світловодськ та Олександрія, фахівчиня Фонду заступниця відділу переглянула інформаційні стенди щодо актуальності наявної на них інформації, поспілкувалась з фахівцями щодо особливостей опрацювання заяв та документів під час першого звернення за призначенням житлової субсидії.
Зважаючи на “гарячу” пору ‒ опалювальний період 2024‒2025 роки ‒ методист головного управління зосередилась на консультаційній допомозі щодо практичного застосування чинного законодавства для унеможливлення виникнення проблемних ситуацій під час здійснення прийому громадян.
Сервісний центр № 5, який розташований у селищі Онуфріївка, ‒ третя локація Олександрійського району, що отримала дієві поради від фахівчині головного управління щодо втілення методичних рекомендацій для якісного надання послуг, консультацій для відвідувачів сервісного центру.

Насамкінець Вікторія Слободяник підкреслила, що саме вчасне реагування, організація та координація зусиль, прийняття відповідальних рішень забезпечують гідний рівень обслуговування громадян.