ЕТИЧНА ПОВЕДІНКА ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ ‒ ЕКВІВАЛЕНТ ПРОФЕСІЙНОСТІ
Завідувачка сектору з питань запобігання та виявлення корупції головного управління Наталя Прозоровська провела для державних службовців внутрішній тренінг на тему: “Правила етичної поведінки державного службовця”.
Під час навчання спікерка наголосила на необхідності дотримання державними службовцями етичних норм у професійному житті. “Ваша поведінка та ставлення до роботи формує рівень довіри суспільства до державного управління в цілому. Ви є індикатором фаховості, компетентностей, які на вас покладені державою, і водночас обличчям установи, в якій здійснюєте професійну діяльність”, ‒ звернулась до учасників навчання завідувачка сектору.
Лекторка звернула увагу учасників заходу на обов’язки, принципи та правила, якими повинні керуватися держслужбовці відповідно до Законів України “Про державну службу”, “Про запобігання корупції” та Наказу Національного агентства України з питань державної служби “Про затвердження Загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування” №158, зокрема:
-
доброчесність;
-
професійність, принциповість та доброзичливість, дотримання взаємоповаги і витримки;
-
недопущення під час спілкування, підвищеної інтонації, проявів зверхності, зневажливого ставлення до колег та громадян, нецензурної лексики.
Насамкінець фахівчиня Фонду наголосила, що держслужбовець, який поєднує високі моральні принципи та сумлінно виконує свої обов’язки, не вчинятиме корупційних правопорушень.