
Протягом жовтня фахівцями головного управління здійснювався прийом громадян на віддалених робочих місцях (з графіками прийому громадян можна ознайомитись на офіційній сторінці головного управління у соціальній мережі Фейсбук та інформаційній сторінці головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області на вебпорталі Пенсійного фонду України).

До представників пенсійної служби звертались мешканці віддалених сіл з метою отримання консультації, практичної допомоги (наприклад, підготовка пакету документів для призначення пенсії за віком, поновлення втраченого пенсійного посвідчення, замовлення довідки тощо).

Зважаючи на підготовку до опалювального періоду, питання пільговиків та субсидіантів займали першість під час спілкування з фахівцями. Географія прийому ‒ вся область.

Так, головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 2 (сервісного центру) Наталія Сахарнацька здійснила прийом на території Аджамської ОТГ. Особлива увага ‒ даті виплати пенсії та алгоритму зміни способу виплати пенсії.

А ось головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 2 (сервісного центру) Оксана Козлюк здійснила прийом на території Суботцівської ОТГ, до фахівця звернулись як пенсіонери, так і застраховані особи.

Цього разу обговорили питання реалізаціїправа особи на переведення з одного виду пенсії на інший. “Переведення з одного виду пенсії на інший здійснюється з дня подання заяви на підставі документів про страховий стаж, заробітну плату (дохід) та інших документів, що знаходяться на час переведення з одного виду пенсії на інший в пенсійній справі, а також додаткових документів, одержаних органами Пенсійного фонду України”, ‒ пояснила фахівчиня.


На Олександрійщині фахівці відділу обслуговування громадян № 5 (сервісного центру) Наталія Максименко, Тетяна Філоненко провели виїзні прийоми на віддалених робочих місцях, які розташовуються в адміністративному приміщенні смт Павлиш Онуфріївської територіальної громади та в приміщеннях сільських рад с. Подорожнє та с. Глинськ Великоандрусівської територіальної громади з метою надання консультацій та роз’яснень у питанні призначення / перерахунку житлової субсидії та пільги для осіб, у яких змінилась комунальна послуга.