Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян № 3 (сервісного центру) Тетяна Ткаченко провела зустріч з мешканцями одного з мікрорайонів обласного центру. Спілкуючись з містянами, фахівчиня головного управління розяснила механізм призначення житлових субсидій та пільг для осіб, які звертаються вперше, зокрема поінформувала про способи звернення громадян для призначення житлової субсидіїна опалювальний період 2024‒2025 років, терміни опрацювання заяв та причини відмови у призначенні даного виду допомоги.
Поряд цим обговорили правила призначення пенсії у 2024 році
Наприкінці зустрічі фахівчиня Фонду запропонувала авторизуватись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України та долучитись до когорти читачів офіційної сторінки головного управління у соціальній мережі Фейсбук та Телеграм-каналі “Пенсійний фонд Кіровоградщини”.