23 квітня 2019 року в м. Одеса пройшла прес-конференція на тему “Впровадження нових сервісів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України”
Про послуги, які надає Пенсійний фонд України через веб-портал, йшла мова 23 квітня п.р. під час прес-конференції у м.Одеса. Журналісти Запорізької, Миколаївської, Одеської та Херсонської областей задавали питання заступнику Голови правління Пенсійного фонду України Владиславу Машкіну. “Пенсійний фонд України наполегливо працює над розвитком надання дистанційних послуг через веб-портал різним категоріям громадян: не лише працюючому населенню, а й пенсіонерам, Незабаром за призначенням пенсії люди зможуть звертатись через веб-портал. Для цього потрібно мати сканкопії необхідних документів та заяву. У Пенсійному фонді усе це відпрацьовуватиметься в автоматичному режимі. І це майбутнє ми бачимо вже сьогодні” – наголосив Владислав Машкін.
Начальник головного управління Фонду в Херсонській області Зінаїда Лазарєва розповіла журналістам, що з 2012 року вже понад 81 тис. громадян Херсонщини оцінили переваги електронних послуг і стали користувачами веб-порталу. З них майже 8 тис. користувачів зареєструвалися упродовж січня – квітня 2019 року, з яких більше 40% – пенсіонери. Понад 27% (22 тис. осіб) зареєструвалися упродовж 2018 року, що пояснюється підвищенням інтересу пенсіонерів до складових своєї пенсії (особливо після проведених перерахунків), а громадян, які не досягли пенсійного віку, до страхового стажу, від якого напряму залежить можливість отримання пенсії в майбутньому.
Станом на 01.04.2019 до послуги СМС-інформування в області підключилося більше 12 тис. громадян. Зацікавленість громадян можливістю дистанційного спілкування з Пенсійним фондом підтверджується й збільшенням кількості звернень громадян, які надійшли через веб-портал. Упродовж січня – березня зареєстровано 202 таких звернення (в минулому році всього – 108 звернень через веб-портал).
Головне завдання фахівців Фонду – бути доступними, прозорими, максимально уникати бюрократичних процедур при обслуговуванні громадян та надавати максимальну кількість послуг дистанційно.