Пропустити навігацію

Створення інклюзивного середовища в Новокаховському сервісному центрі головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області

03 sl 81 - Створення інклюзивного середовища в Новокаховському сервісному центрі головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській областіПідвищення якості обслуговування громадян є одним з пріоритетних завдань органів Пенсійного фонду України. З цією метою головним управлінням Пенсійного фонду України в Херсонській області з початку поточного року проведено комплекс робіт по переобладнанню приміщення Новокаховського сервісного центру. В результаті створено зал обслуговування громадян та комфортну зону очікування, які відповідають сучасним вимогам стандартів обслуговування. Велику увагу приділено питанням реалізації заходів щодо створення інклюзивного середовища. До вже раніше створених умов – пандус, кнопка виклику спеціаліста, контрастного кольору стрічки на вхідних дверях та сходах, таблички, назви яких дубльовані рельєфно-крапковим шрифтом Брайля, – додано нові. 01 sl 81 - Створення інклюзивного середовища в Новокаховському сервісному центрі головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській областіПриміщення сервісного центру додатково обладнано засобами тактильного орієнтування, яке розміщено на шляху від вхідних дверей до робочого місця спеціаліста, який проводить прийом громадян. Улаштовано туалетну кімнату для осіб з інвалідністю. Важливе значення має також перехід від кабінетної форми прийому громадян до надання послуг у залі обслуговування, який створено за принципами відкритості та прозорості. Результати проведеної роботи стануть реальним підвищенням рівня доступу до пенсійних послуг для всіх категорій громадян.

Довідково: на обліку в Новокаховському сервісному центрі перебуває майже 20 тис пенсіонерів, з початку поточного року надано близько 10 тис послуг.

background Layer 1