Керівництвом головного управління Фонду проведено брифінг для представників місцевих засобів масової інформації
У четвер, 25.07.2019, начальник головного управління Фонду Зінаїда Лазарєва, заступник начальника головного управління Фонду Роман Кальницький та начальник управління застосування пенсійного законодавства Марина Кривошея провели брифінг для місцевих ЗМІ.
Головна тема – особливості перерахунку пенсійних виплат із 1 липня 2019 року, а також надбавок і підвищень до пенсії, розміри яких визначають від прожиткового мінімуму.
Іншою не менш важливою темою було питання дотримання єдиних стандартів обслуговування, які включають вимоги доступності для людей з інвалідністю, вимоги до внутрішнього оформлення залів прийому та зон очікування, вимоги безпосередньо до роботи спеціалістів, які здійснюють прийом та обслуговування громадян.
Медійників дуже зацікавило питання створення інклюзивного середовища в сервісних центрах Головного управління Фонду.
На сьогодні в усіх сервісних центрах улаштовано зони очікування, які обладнані зручними меблями, столами або стійками для оформлення документів, оновленими інформаційними стендами, столиками з інформаційними матеріалами, кулерами з питною водою. У Херсонському, Новокаховському, Олешківському, Каховському та Скадовському, Генічеському сервісних центрах встановлені телевізори, на яких транслюється соціальна реклама та сюжети про діяльність Пенсійного фонду з коментарями фахівців пенсійного забезпечення.
Для забезпечення доступності усі приміщення забезпечено засобами тактильного орієнтування, стрічками контрастного кольору на сходах та вхідних дверях, табличками та знаками доступності, дубльованими шрифтом Брайля, пандуси у всіх сервісних центрах відповідають вимогам ДБН, де є конструктивні та технічні можливості в приміщеннях улаштовано туалетні кімнати, а також виділено місця паркування для автотранспорту людей з інвалідністю.
Під час брифінгу представники ЗМІ наочно мали можливість побачити улаштування приміщення головного управління відповідно до вимог стандартів обслуговування. Також у ході заходу продемонстровано, що кожен сервісний центр в області обладнаний камерами відеоспостереження, що дає можливість в режимі реального часу контролювати процес обслуговування.
«Головне для нас – це дотримання персональних стандартів обслуговування: компетентність, акуратність і точність при обслуговуванні, дбайливе ставлення до відвідувачів, індивідуальний підхід до кожного, коректна поведінка в нестандартних ситуаціях», – зазначила керівник головного управління Фонду.