Пропустити навігацію

Керівництвом головного управління Фонду проведено брифінг для представників місцевих засобів масової інформації

01 1 6 - Керівництвом головного управління Фонду проведено брифінг для представників місцевих засобів масової інформаціїУ четвер, 25.07.2019, начальник головного управління Фонду Зінаїда Лазарєва, заступник начальника головного управління Фонду Роман Кальницький та начальник управління застосування пенсійного законодавства Марина Кривошея провели брифінг для місцевих ЗМІ.

      Головна тема – особливості перерахунку пенсійних виплат із 1 липня 2019 року, а також надбавок і підвищень до пенсії, розміри яких визначають від прожиткового мінімуму.

02 2 4 - Керівництвом головного управління Фонду проведено брифінг для представників місцевих засобів масової інформаціїІншою не менш важливою темою було питання дотримання єдиних стандартів обслуговування, які включають вимоги доступності для людей з інвалідністю, вимоги до внутрішнього оформлення залів прийому та зон очікування, вимоги безпосередньо до роботи спеціалістів, які здійснюють прийом та обслуговування громадян.

Медійників дуже зацікавило питання створення інклюзивного середовища в сервісних центрах Головного управління Фонду.

03 3 1 - Керівництвом головного управління Фонду проведено брифінг для представників місцевих засобів масової інформації

 

На сьогодні в усіх сервісних центрах улаштовано зони очікування, які обладнані зручними меблями, столами або стійками для оформлення документів, оновленими інформаційними стендами, столиками з інформаційними матеріалами, кулерами з питною водою. У Херсонському, Новокаховському, Олешківському, Каховському та Скадовському, Генічеському сервісних центрах встановлені телевізори, на яких транслюється соціальна реклама та сюжети про діяльність Пенсійного фонду з коментарями фахівців пенсійного забезпечення.

      Для забезпечення доступності усі приміщення забезпечено засобами тактильного орієнтування, стрічками контрастного кольору на сходах та вхідних дверях, табличками та знаками доступності, дубльованими шрифтом Брайля, пандуси у всіх сервісних центрах відповідають вимогам ДБН, де є конструктивні та технічні можливості в приміщеннях улаштовано туалетні кімнати, а також виділено місця паркування для автотранспорту людей з інвалідністю.

 

        Під час брифінгу представники ЗМІ наочно мали можливість побачити улаштування приміщення головного управління відповідно до вимог стандартів обслуговування. Також у ході заходу продемонстровано, що кожен сервісний центр в області обладнаний камерами відеоспостереження, що дає можливість в режимі реального часу контролювати процес обслуговування.04 4 1 - Керівництвом головного управління Фонду проведено брифінг для представників місцевих засобів масової інформації

«Головне для нас – це дотримання персональних стандартів обслуговування: компетентність, акуратність і точність при обслуговуванні, дбайливе ставлення до відвідувачів, індивідуальний підхід до кожного, коректна поведінка в нестандартних ситуаціях», – зазначила керівник головного управління Фонду.

background Layer 1