Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області тісно співпрацює з Херсонською міською радою
Якісне виконання завдань та функцій, які покладені на органи Пенсійного фонду України, вимагає постійного пошуку нових форм організації роботи, налагодження дієвої співпраці з усіма учасниками соціально-економічного життя регіону. Важливе місце в цьому процесі займає співпраця з органами місцевого самоврядування, зокрема з Херсонською міською радою. І на сьогодні можна з впевненістю зазначити, що між головним управлінням Пенсійного фонду України в Херсонській області та Херсонською міською радою є повне взаєморозуміння розвитку відносин та спільної роботи, метою якої є покращення якості обслуговування мешканців міста.
Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області та органи місцевого самоврядування об’єднує спільна мета – забезпечення надання населенню міста сучасного та якісного сервісу з пенсійних питань. З цією метою між головним управлінням Пенсійного фонду України в Херсонській області та Херсонської міською радою підписано угоду про співробітництво у сфері надання послуг населенню. Відтепер у Центрі надання адміністративних послуг м.Херсона на постійній основі працюють спеціалісти Пенсійного фонду, які надають громадянам широкий спектр послуг у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування. Тобто херсонці мають можливість обрати найзручніший для них спосіб отримання послуг – у Херсонському сервісному центрі головного управління Фонду в області або у ЦНАПі м.Херсона.
Урочисто 22 жовтня п.р. начальник головного управління Фонду в області Зінаїда Лазарєва та керівник ЦНАПу м.Херсона Лариса Антонова відкрили робочі місця фахівців Пенсійного фонду. Всього, на сьогодні, в Херсонській області створено 54 віддалених робочих місця спеціалістів Фонду, з них 36 – в об’єднаних територіальних громадах.