Якість обслуговування громадян – пріоритетна!
Невід’ємною частиною реформування пенсійної системи є впровадження європейських стандартів функціонування органів Пенсійного фонду. Використання сучасних інформаційних і управлінських технологій, єдиних стандартів якості обслуговування громадян мають зробити надання послуг українцям зручним та ефективним.
На сьогодні на Херсонщині працює 20 сервісних центрів Головного управління Фонду в області, які в цьому році переобладнано відповідно до запроваджених єдиних стандартів обслуговування громадян. Для зручного прийому громадян приміщення облаштовано зручними меблями та сучасними технічними засобами, створено комфортні зони очікування. В Херсонському, Олешківському, Скадовському, Каховському, Новокаховському та Генічеському сервісних центрах зони очікування оснащені моніторами, на яких транслюються відеоролики на пенсійну тематику.
Для зручності відвідувачів з обмеженими фізичними можливостями приміщення сервісних центів обладнано пандусами, кнопками виклику спеціалістів, тактильними та контрастними покажчиками руху від входу до місця надання послуг. Також всі написи на табличках дубльовано рельєфно-крапковим шрифтом Брайля.
Прийом громадян здійснюється кожного робочого дня з 8.00 до 17.15 без перерви на обід. Сервісний центр міста Херсона працює до 18.00 щодня, крім вихідних. Для людей, чий день заплановано по хвилинах, є можливість записатися на прийом на конкретний час до будь-якого спеціаліста сервісного центру через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua), заздалегідь вказавши питання, яке потребує вирішення.
Також по Херсонській області в сільських, селищних радах, об‘єднаних територіальних громадах та центрах надання адміністративних послуг створено 50 віддалених робочих місць, прийом та обслуговування громадян на яких проводиться відповідно до графіку, який розміщено на вебпорталі Головного управління та в приміщеннях, де ведеться виїзний прийом. З серпня цього року спеціалісти сервісних центрів отримали можливість доступу до підсистем Пенсійного фонду України та відповідно до електронної пенсійної справи з будь-якого місця, де є доступ до мережі «Інтернет». Це дає можливість на віддаленому робочому місці надавати послугу одразу та робить цей процес більш інформативним, точним та зручним як для працівника Фонду, так і отримувача послуги. Для такої організації виїзного прийому сервісні центри забезпечені ноутбуком, сканером, захищеним носієм інформації із записаним ключем для віддаленого доступу до підсистем ПФУ.
Головне управління Пенсійного фонду в Херсонській області й надалі спрямовує свою діяльність на запровадження доступних сервісів, сучасних технологій та нових можливостей комунікації з громадянами. Так, невдовзі буде впроваджено систему електронного керування чергою в 7 найбільших сервісних центрах.