Пропустити навігацію

Інформація щодо реалізації головним управлінням Пенсійного фонду України в Херсонській області заходів, передбачених Антикорупційною програмою Пенсійного фонду України на 2018 рік за 9 місяців п.р.

№ пунк-тів прог-рами  

Заходи щодо усунення (мінімізації) корупційного ризику

 

Строк виконання заходу

 

Інформація про виконання

1 2 4 5

Обслуговування осіб, які звертаються до органів Фонду

2.1.

Впровадження в територіальних управліннях стандартів, визначених Положенням про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Фонду, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436 (зі змінами)

 

І півріччя 2018 року

Виконано. З використанням технологій віддаленого доступу (веб – технологій) та автоматизованої передачі і обробки інформації на веб-порталі Пенсійного фонду реалізовано послуги, визначені пунктом 1 розділу IV Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України (зареєстровано 11 569 користувачів). Забезпечується методичне керівництво роботою відділів (секторів) обслуговування громадян з питань дотримання стандартів організації прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України.

У кожному сервісному центрі області прийом громадян відбувається в залах обслуговування за принципом «єдиного вікна» (22 зали), 80 % приміщень, в яких розташовані зали обслуговування, відповідають існуючим стандартам надання послуг людям з інвалідністю.

2.5.

Забезпечити проведення в територіальних органах Пенсійного фонду України контрольних заходів щодо стану реалізації завдань по усуненню (мінімізації) корупційних ризиків, пов’язаних з недоброчесною поведінкою посадових осіб при виконанні посадових обов’язків

 

на постійній основі

Виконується. За 9 місяців 2018 року головним управлінням проведено 5 аудитів відповідності, 2 аудити ефективності та 11 інших контрольних заходів, у тому числі 4 перевірки дотримання повноти вжитих заходів по усуненню та мінімізації корупційних ризиків в Голопристанському, Олешківському, Скадовському, Херсонському №1 відділах обслуговування громадян (сервісних центрах).

2.6.

Розширення та розвиток дистанційних форм надання послуг через Контакт-центр Пенсійного фонду України, за “гарячими” телефонними лініями головного управління Фонду, шляхом консультування засобами електронної пошти, через сторінки органів Фонду у соціальних мережах, іншими засобами комунікації через ІР-мережі та засобами мобільного зв’язку

 

грудень 2018 року

Виконується. Широко використовуються весь спектр дистанційних форм надання послуг, зокрема за 9 місяців поточного проведено 3435 “гарячих” телефонних ліній, під час яких зателефонували 19 790 громадян, надається консультування засобами електронної пошти, через скайп-зв’язок, веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України та іншими засобами комунікації через ІР-мережі та мобільний зв’язок.

2.7.

Запровадити надання через веб-портал електронних послуг, Пенсійного фонду України послуг:

– замовлення та отримання в електронному вигляді довідок та/або витягу з відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – РЗО) з використанням перевірочних кодів (для користувачів, які зареєстровані на веб-порталі та ідентифіковані за допомогою електронного цифрового підпису);

–                замовлення послуги інформування за допомогою СМС-повідомлення, електронної пошти

 

липень 2018 року

Виконується. Головним управлінням проводиться роз’яснювальна робота щодо залучення громадян до користування веб-порталом електронних послуг Пенсійного фонду України для замовлення та отримання довідок з перевірочними цифровим та QR-кодом, підключення послуги СМС-інформування. Громадянам роз’яснюється, що вони мають змогу самостійно отримати такі послуги, зареєструвавшись на веб-порталі з допомогою ЕЦП, разом з цим, послугу СМС-інформування можна замовити при зверненні до сервісного центру Фонду.

Так, станом на 01.10.2018 7093 жителям області, які безпосередньо зверталися до органів Пенсійного фонду, підключено послугу СМС-інформування.

Управління та контроль у солідарній системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування
 

5.

 

Провести камеральні та виїзні контрольні заходи щодо правомірності рішень про поновлення та виплату пенсій за минулий періоди одержувачам пенсій з числа внутрішньо переміщених осіб та забезпечити моніторинг їх результатів

 

 

грудень 2018 року

Виконується. Забезпечено опрацювання рекомендацій Міністерства фінансів України. Управлінням внутрішнього аудиту та фінансового контролю проведено перевірку щодо додержання норм пенсійного законодавства при здійсненні пенсійних виплат одержувачам з числа внутрішньо переміщених осіб управлінням з питань виплати пенсій головного управління Фонду. Довідка від 28.09.2018.
6. Розробити нормативи оцінювання діяльності посадових осіб, які беруть участь у перевірках суб’єктів системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування грудень 2018 року Виконується. Опрацьовується питання щодо встановлення нормативів оцінювання діяльності посадових осіб, які беруть участь у перевірках суб’єктів системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування.
Управління персоналом та організація роботи щодо запобігання та виявлення корупції
7. Провести дослідження соціально-психологічного клімату в головному управлінні Фонду відповідно до Плану заходів з реалізації Стратегії розвитку і зміцнення кадрового потенціалу органів Пенсійного Фонду України в 2016-2018 роках, затвердженого наказом Пенсійного фонду України від 30 вересня 2016 року № 132 ІІ півріччя 2018 року Виконується. З метою визначення та запровадження додаткових заходів щодо поліпшення соціально-психологічного клімату в структурних підрозділах, мінімізації корупційних ризиків у сфері управління персоналом, у вересні п.р. відділом по роботі з персоналом проведено дослідження соціально-психологічного клімату в головному управлінні.
8.

Запровадження регламентів взаємодії між уповноваженими підрозділами (особами) з питань запобігання та виявлення корупції і службами управління персоналом органів Фонду при здійсненні контролю за своєчасністю подання суб’єктами декларування декларацій та при проведенні спеціальних перевірок

 

 

 

 

до 1 липня 2018 року

Виконано. У ході здійснення організаційних та практичних заходів щодо забезпечення виконання державними службовцями вимог фінансового контролю наказом головного управління від 05.04.2018 № 93 (із змінами) “Про організацію перевірки факту подання декларацій та проведення спеціальних перевірок” визначено уповноважену особу (головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю) та порядок взаємодії з відділом по роботі з персоналом з метою контролю та обліку суб’єктів декларування, у яких виник обов’язок подати декларації відповідно до вимог Закону України “Про запобігання корупції” та при проведенні спеціальних перевірок.
9.

Запровадити щоквартальний моніторинг дотримання органами Пенсійного фонду України порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій та своєчасності повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій

 

липень 2018 року

Виконано. З метою контролю за дотриманням антикорупційного законодавства здійснені практичні заходи щодо організації своєчасного подання державними службовцями головного управління декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру. Забезпечено додаткове ознайомлення працівників з положеннями фінансового контролю, встановленими Законом України “Про запобігання корупції”, про що свідчать  їх підписи на листках-попередженнях, які долучені до особових справ державних службовців. Протягом звітного періоду подано 714 декларацій.

Відповідно до рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 06 вересня 2016 року № 19 “Про затвердження Порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону України “Про запобігання корупції” та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій”, у головному управлінні забезпечено проведення перевірки факту подання таких декларацій. По 14 особах були подані повідомлення до НАЗК про не подання чи не своєчасне подання декларацій. Про результати здійснених заходів в цьому напрямку діяльності щоквартально інформується Пенсійний фонд України.

 

10.1. Впровадження моніторингу з дотримання вимог законодавчих та нормативних актів щодо організації проведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища. Розроблення порядку взаємодії між структурними підрозділами.    

липень 2018 року

Виконано. Наказом головного управління від 05.04.2018 № 93 (із змінами) “Про організацію перевірки факту подання декларацій та проведення спеціальних перевірок” визначено уповноважену особу (головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю) та порядок взаємодії з відділом по роботі з персоналом при проведенні спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища. Протягом звітного періоду спеціальні перевірки не проводились.

 

10.2.

Підготовка роз’яснень територіальним органам Фонду щодо застосування законодавчих та нормативних актів при проведенні спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища.

 

протягом року

Виконується. Наказом головного управління від 05.04.2018 № 93 (із змінами) “Про організацію перевірки факту подання декларацій та проведення спеціальних перевірок” визначено уповноважену особу (головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю) та порядок взаємодії з відділом по роботі з персоналом при проведенні спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища. Протягом звітного періоду спеціальні перевірки не проводились.

 

Управління фінансовими та матеріальними ресурсами, здійснення внутрішнього аудиту
12. Провести аналіз повноти відшкодування виявлених в ході аудиту та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених порушень   до 10 числа  місяця,  наступного за звітним кварталом Виконується. Систематично здійснюється аналіз щодо повноти відшкодування виявлених в ході аудиту та інших контрольних заходів незаконних витрат. За результатами аналізу щоквартально надавалась інформація до Пенсійного фонду України «Про стан надходження коштів до бюджету Пенсійного фонду України за результатами аудиторських досліджень та інших контрольних заходів, проведених у 2012-2017 роках»: станом на 01.01.2018 залишок складав 120,4 тис. грн за 9 місяців п.р. виявлено фінансових порушень на загальну суму 32,4 тис. грн, відшкодовано 84,5 тис. грн, залишок на 01.10.2018 – 68,3 тис. грн,
13.

Провести дослідження результатів роботи територіальних управлінь Пенсійного фонду України щодо оптимізації видатків, пов’язаних з утриманням службових приміщень, та витрат на експлуатаційні послуги.

Забезпечити моніторинг результатів досліджень та усунення виявлених порушень та недоліків.

 

 

грудень 2018 року

Виконується. Забезпечено щомісячний аналіз видатків на експлуатаційні послуги та витрати, пов’язаних з утриманням службових приміщень головного управління. За 9 місяців орендовані площі приміщень скорочено на 2,4 тис кв. м .

Проведення дослідження результатів роботи щодо оптимізації видатків пов’язаних з утриманням службових приміщень головного управління Фонду та витрат на експлуатаційні послуги заплановано на 4 квартал 2018 року.

14.

Користування під час визначення характеристик предметів закупівлі примірними специфікаціями у сфері публічних закупівель.

Застосування електронної системи публічних закупівель під час здійснення закупівель, вартість яких не перевищує 200 тис. грн для товарів і послуг та 1,5 млн грн – для робіт.

Забезпечення в установленому порядку оприлюднення інформації про публічні закупівлі та використання коштів головного управління, передбаченої законодавством.

 

протягом року

Виконується. Головним управлінням у порядку та за процедурами, передбаченими Законом України “Про публічні закупівлі”, укладено 17 договорів на загальну суму 45 324 тис. грн. (7 переговорних процедур, 10 відкритих торгів). Всього протягом 9 місяців п.р. організовано проведення 14 процедур закупівлі. Економія склала 331,1 тис. грн (10% очікуваної вартості), у тому числі за відкритими торгами 331,1 тис. грн. (10%).

Інформація щодо проведення процедур закупівель оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу у порядку та строки, визначені Законом.

За результатами 4 допорогових процедур, проведених в електронній системі, укладено 4 договору на загальну суму 426 тис. грн, економія склала 7% очікуваної вартості закупівлі.

background Layer 1