Пропустити навігацію

Аудит доступності в Херсонському сервісному центрі

MyCollages 1 1 - Аудит доступності в Херсонському сервісному центрі

 

Одним з пріоритетних завдань Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області є підвищення рівня доступності послуг для всіх категорій громадян, які звертаються до сервісних центрів.MyCollages 2 - Аудит доступності в Херсонському сервісному центрі

  Так, 30 січня до Херсонського сервісного центру завітав голова Всеукраїнської громадської організації людей з інвалідністю «ВЕЛІД» Віктор Булка та особисто оцінив створені умови архітектурно-просторової доступності. У ході заходу оглянуто облаштування пандусу, туалетної кімнати для людей з інвалідністю, тактильні покажчики руху, інформаційні таблички дубльовані шрифтом Брайля. Оцінено також створені умови в зоні очікування та в залах обслуговування. У підсумку Віктор Булка вручив подяку від Всеукраїнської громадської організації людей з інвалідністю «ВЕЛІД».

background Layer 1