Пропустити навігацію

Завжди на зв’язку!

Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області рекомендує під час карантину отримувати послуги, зокрема з пенсійних питань, дистанційно через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).

 

Стати користувачем вебпорталу сьогодні простіше, це можна зробити за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації (GOV ID) – ідентифікація особи за допомогою банківської картки, що максимально спрощує та прискорює отримання пенсійних послуг.

 

Послуги, які можна отримати через вебпортал:

подати заяву про призначення або перерахунок пенсії;

отримати довідки ОК-5, ОК-7, про розмір пенсії, про виплачену заробітну плату, про набутий стаж тощо;

подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб;

подати звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

активувати послугу безкоштовного СМС-інформування.

 

У разі виникнення нагальних та актуальних питань можна також звертатися за телефоном “гарячої” лінії (0552) 35 39 02.

 

Закликаємо громадян на період карантину утриматися від особистого відвідування сервісних центрів Пенсійного фонду та користуватися онлайн сервісами.

 

Залишайтесь вдома! Не ризикуйте своїм здоров’ям та життям!

background Layer 1